לעבוד באפקה

באפקה, האנשים הם הלב של העשייה.

אנחנו לא רק מוסד אקדמי – אנחנו קהילה, מקום שמעריך אנשים, מקדם התפתחות אישית ומקצועית, ומציע סביבת עבודה תומכת ודינמית.

אז למה להצטרף אלינו?

כי כאן תמצאו משמעות. כל תפקיד, מכל מחלקה, תורם ישירות להשכלה גבוהה איכותית ולהכשרת הדור הבא של מהנדסות ומהנדסים. תעבדו עם צוותים מקצועיים, באווירה נעימה ומשפחתית, עם אופק אמיתי להתקדמות ופיתוח.

אנחנו מאמינים בהשקעה בעובדות ובעובדים שלנו – עם קורסים, הכשרות ואפשרויות צמיחה, לצד איזון בריא בין עבודה לחיים פרטיים. וזה לא רק מה שאנחנו אומרים, זו פשוט המציאות: עובדים נשארים כאן שנים, לא רק כי טוב להם, אלא כי הם מרגישים חלק ממשהו גדול יותר.

אם אתם מחפשים מקום עבודה שהוא גם מרחב לצמיחה ולהתפתחות, שמעריך אתכם, מקשיב לכם ונותן לכם את כל הכלים להצליח – אפקה מחכה לכם.

משרות פנויות - סגל מנהלי

תמצית עיקרי התפקיד:

ניהול האסטרטגיה התקשורתית בגזרת היח"צ, אחריות לבניית אסטרטגיית תוכן וכתיבת תכנים וגיבוש המסרים התקשורתיים של המכללה

כפיפות ישירה:

סמנכ"ל מחלקת שיווק

תיאור התפקיד:

תוכן:
  • יצירת תוכן מגוון לפלטפורמות שונות: אתר, סושיאל, כתבות SEO ועוד
  • כתיבת חומרים, עריכת תכנים מקצועיים, הכנת תגובות
  • עבודה בהתאם לאסטרטגיית התוכן של המכללה
  • כתיבה, עריכה והפקת חומרים שיווקיים למחלקות השונות
  • ליווי שיווקי ליחידות אקדמיות ומנהלתיות, תוך שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים
יח"צ:
  • עבודה שוטפת מול חברת יח"צ חיצונית: קיום פגישות שבועיות וכן קשר יומיומי רציף לטובת מעקב ועדכון הדדי
  • איתור וגיבוש עוגני תוכן לפעילות התקשורתית הכוללת: קיום פגישות ושיחות כלל הנדרש עם סגל אקדמי ומנהלי לצורך איתור אייטמים בעלי פוטנציאל תקשורתי

דרישות:

  • תואר ראשון
  • ניסיון בכתיבת תוכן בעברית, כתיבת תוכן בשפה האנגלית - יתרון
  • ניסיון בתחום יחסי הציבור
  • ניסיון בעולמות הטכנולוגיה, הייטק, אקדמיה, תעשייה – יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות
  • יכולת ניסוח בכתב בעברית ברמה גבוהה

תנאי העסקה:

משרה מלאה - 9 שעות ביום

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/22mepxx8

 

במסגרת התפקיד:

  • ניהול פרויקטים שיווקים לפי צרכי המדור והוצאתם לפועל
  • ריכוז התקשורת הפרסומית מול היחידות השונות בארגון
  • בירור צרכים מול היחידות השונות וכתיבת הבריף בהתאם לצרכים ומטרות הפרסום
  • בניית מסע פרסום בהתאם לצרכי הבריף
  • ניהול הטראפיק, וניתוב יומי לטיפול בבריפים בין היחידות השונות לבין הסטודיו ומנהל המדור
  • ניהול תיעוד ומעקב מול לקוחות המדור
  • ניהול ארכיון זהות מותגית ותוצרי הפרסום
  • תקציב הפרסום: ריכוז צרכים במערכת הכספים פריורטי
  • הפקת דוחות וניתוח ביצועים ממערכת הבריפים
  • עבודה מול ספקים דפוס ומוצרי קד"מ

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בתחומים הבאים: תקשורת, שיווק ופרסום
  • ניסיון קודם בתפקיד שיווקי או משרד פרסום
  • שליטה במושגים של הוראות סגירה לדפוס (offline ו-online)
  • שליטה מלאה ביישומי Office
  • היכרות עם מערכת פריוריטי-  יתרון

כישורים נוספים

  • ידע בכתיבה שיווקית. חשיבה יצירתית
  • יכולת עבודה בריבוי משימות תחת לוח זמנים צפוף
  • זמינות ונכונות לעבודה מאומצת
  • יכולת הנעת ממשקים ויצירת קשרי עבודה חיוביים ופרודוקטיביים
  • יכולת הנעה עצמית גבוהה, סדר וארגון, שירותיות, דייקנות, יוזמה, מיקוד בתוצאות ופרואקטיביות
  • נכונות לעבודה מאומצת, עמידה בלחצים, אנרגטיות, יחסי אנוש מעולים

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/2d5lqt63

 

תיאור תפקיד:

  • אחריות על תפעול ערוצי תקשורת פנים ארגונית מול חברי הסגל לצורך העברת מסרים והנעה לפעולה.
  • ייזום, עריכה והפצת תכנים פנים ארגוניים בפלטפורמות הדיגיטליות המשמשות להעברת מידע, בדגש על פורטל פנים ארגוני.
  • כתיבת תוכן מגוון בהתאם לצרכים, דרישות ויוזמות והצגה וסקירה של נושא בכתב ובע”פ.
  • תרגום צרכים ארגוניים לפעולות תקשורתיות אפקטיביות בהתאם לקהל היעד.
  • עבודה מול ממשקים מרובים ומול מחלקות שונות במכללה.

דרישות:

  • תואר אקדמי- חובה.
  • ניסיון בתפקידי תקשורת פנים/כתיבת תוכן.
  • אוריינטציה דיגיטלית וניסיון עבודה עם מערכות לניהול תוכן וכתיבת תוכן שיווקי מגוון.
  • יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת סדר וארגון ותשומת לב לפרטים.
  • יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.
  • יחסי אנוש מצוינים.

להגשת מועמדות:

https://tinyurl.com/258g8jz5?latest

במסגרת התפקיד:

  • טיפול בפניות בנושאי תחזוקה, ליקויים במבנים, ניקיון וציוד.
  • עבודות תיקון ושיפוץ: אינסטלציה, גבס, שפכטל, צבע, פרזול, תיקוני ריצוף וחיפוי לפי הצורך.
  • תמיכה תפעולית לפי צרכים משתנים: העברת עמדות עבודה, אספקת ציוד, הקמת אירועים וכנסים.
  • עבודה מול קבלני שירות חיצוניים.

דרישות:

  • ניסיון קודם בעבודות אחזקה מגוונות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • רישיון חשמלאי מוסמך – יתרון
  • יכולת עבודה תחת עומס ובשעות לא שגרתיות במידת הצורך (התפקיד כולל כוננויות).
  • שליטה ביישומי מחשב (Excel, Outlook) ומערכות ממוחשבות לבקרת מבנה.

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/23prjh57?latest

תיאור המשרה:

סיוע לסטודנטים לאורך כל חייהם האקדמיים במכללה כולל:

  • פגישות ייעוץ עם סטודנטים תוך מיפוי מוקדי הקושי שלהם (אישיים / תעסוקתיים / מילואים) והדרכים לפתרונם.
  • סיוע בבניית מערכת שעות אקדמית בהתאמה לסטודנט.
  • ליווי ומתן ייעוץ בתכנון הקורסים המתקיימים במכללה הנדרשים במסגרת התואר.
  • הכוונה והיכרות עם הדרישות האקדמיות לצורך סיום התואר.
  • טיפול בפניות סטודנטים באמצעים שונים.
  • ליווי הסטודנטים ומעקב אחר התקדמותם.

דרישות המשרה:

  • תואר אקדמי.
  • ניסיון במתן ייעוץ או שירות.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל"פ
  • יחסי אנוש טובים, עבודה בצוות, שירותיות.

להגשת מועמדות:

https://tinyurl.com/2bfad5pw?latest

במסגרת התפקיד:

  • מתן מענה פרונטלי, טלפוני ודיגיטלי לסטודנטים ועובדי המכללה
  • סיוע אדמיניסטרטיבי למרצים וסגל המכללה
  • ביצוע משימות אדמיניסטרציה שונות

דרישות:

  • תואר ראשון/לימודי תעודה- מתאים גם לסטודנטים/ות
  • נכונות לעבודה במשמרות בוקר/ערב כולל ימי שישי
  • ניסיון במתן שירות
  • יכולת ארגון ותכנון
  • שירותיות ואדיבות
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ

להגשת קורות חיים:

 https://tinyurl.com/22tqjztc

תיאור המשרה:

  • קו ראשון לתקלות כיתה ומשרדים.
  • מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי המכללה באופן פרונטלי, טלפוני ובאמצעות השתלטות מרחוק
  • אפיון ופתרון תקלות בנושא חומרה, תוכנה ורשת
  • בדיקה יומית של ציוד המולטימדיה בכיתות ובחדרי הישיבות
  • טיפול בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפונים
  • הדרכת משתמשי קצה

דרישות התפקיד:

  • שליטה ביישומי office
  • ידע ושליטה בתפעול ובפתרון תקלות, התקנת מערכות הפעלה win10, win11 על גבי מחשבים ניידים ונייחים
  • שליטה בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפוניה
  • ידע בסיסי ב-exchange וב- active director
  • ידע בסיסי ברשתות ובציוד אור-קולי.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה תחת לחץ

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/23krv8zs

 

תיאור התפקיד:

  • אחריות על כלל עיצובי המכללה על פי ספר המותג. כולל:
  • עיצוב גרפי של כל האלמנטים העיצוביים ל- Web ודיגיטל
  • עיצוב חומרים שיווקיים לאירועי המכללה השונים והכנה לדפוס
  • עיצוב כל החומרים הגרפיים לנכסים הדיגיטליים של המכללה ( פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין)
  • עבודה מול ממשקים מרובים במכללה

דרישות התפקיד:

  • ארגון מפגשי חשיפה עם בתי ספר וניהול הקשר השוטף
  • הכנת קורסים בשיתוף סגל אקדמי במכללה ומשרד החינוך
  • אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעול פרויקטים חינוכיים
  • תיאום פעילויות לימודיות וניהול הקשר בין מרצים לבתי ספר
  • טלמיטינג וגיוס סטודנטים ליחידה ללימודי חוץ

דרישות התפקיד:

  • בוגר/ת מוסד מוכר בתחום
  • ניסיון של שנתיים כמעצב/ת גרפית
  • ניסיון מוכח עם תוכנות AI: מידג'רני, CHATGPT, SORA
  • שליטה מלאה בתוכנות העיצוב השונות (פוטושופ, אילוסטרייטר, אפטר אפקט ואינדידייזין)
  • יצירתיות. חשיבה מקורית. יכולת לעבוד בריבוי משימות

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/yv22u8up?latest

במסגרת התפקיד:

  • טיפול בפניות בנושאי תחזוקה, ליקויים במבנים, ניקיון וציוד.
  • ביצוע עבודות חשמל בהתאם לרישיון חשמלאי מוסמך, טיפול בתקלות חשמל ואחזקה מונעת של מערכות החשמל במכללה.
  • עבודות תיקון ושיפוץ: אינסטלציה, גבס, שפכטל, צבע, פרזול, תיקוני ריצוף וחיפוי לפי הצורך.
  • תמיכה תפעולית לפי צרכים משתנים: העברת עמדות עבודה, אספקת ציוד, הקמת אירועים וכנסים.
  • עבודה מול קבלני שירות חיצוניים.

דרישות:

  • רישיון חשמלאי מוסמך – חובה
  • ניסיון קודם בעבודות אחזקה מגוונות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת עבודה תחת עומס ובשעות לא שגרתיות במידת הצורך (התפקיד כולל כוננויות).
  • שליטה ביישומי מחשב (Excel, Outlook) ומערכות ממוחשבות לבקרת מבנה.

להגשת קורות חיים:

 https://tinyurl.com/2xzdgzm5?latest

תיאור התפקיד:

  • ניהול והובלת פרוייקטים בתחום מערכות מידע, החל מזיהוי הצרכים ועד הטמעתו תוך עמידה ביעדים ולוחות הזמנים.
  • ניתוח תהליכים עסקיים כולל מצב קיים, איתור הפערים, המלצות לשיפור, ריכוז דרישות פרויקט, הכנה וניהול תוכניות עבודה וניהול הסיכונים.
  • ליווי הלקוח משלב האיסוף ותיעוד הדרישות ועיבודן ועד לשלב ההטמעה והעליה לאוויר.
  • בניית מדריכים, הדרכה והטמעת מערכות מידע.
  • מתן שירות ותמיכה לפניות של משתמשי המערכת.

דרישות:

  • ניסיון של כ-שנתיים בתחום ניהול פרויקטים במערכות מידע.
  • ניסיון בהכנת מסמכי אפיון והגדרות דרישות.
  • היכרות עם תחום אפליקציות (פריוריטי, Moodle, SharePoint ועוד) עבודה שוטפת מול ספקים בתחום.
  • בוגר קורס ניהול פרויקטים.
  • יחסי אנוש טובים ושירותיות.

להגשת מועמדות:

https://tinyurl.com/2c7a4pnu?latest

 

תיאור משרה:

  • כפיפות: מנהלת קשרי תעשייה
  • היקף משרה: 100%
  • מיקום: פארק עתידים, רמת החייל (יש חניה במקום)

במסגרת התפקיד:

  • ארגון מפגשי חשיפה עם בתי ספר וניהול הקשר השוטף
  • הכנת קורסים בשיתוף סגל אקדמי במכללה ומשרד החינוך
  • אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעול פרויקטים חינוכיים
  • תיאום פעילויות לימודיות וניהול הקשר בין מרצים לבתי ספר
  • טלמיטינג וגיוס סטודנטים ליחידה ללימודי חוץ

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי- חובה
  • כושר ביטוי מעולה ויכולת שכנוע
  • מיומנויות תקשורת בינאישית גבוהות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • דייקנות וארגון
  • ניסיון בעבודה עם Office, Moodle ומערכות לניהול פרויקטים- יתרון
  • רקע בעולם האקדמיה או החינוך- יתרון

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/2b7od2gm?latest

תיאור משרה:

  • כפיפות: מנהל הספרייה
  • היקף משרה: 100%

במסגרת התפקיד:

  • ניהול ותחזוקה של מערכות הספרייה כולל שדרוגים, עדכונים וממשקים בין מערכות.
  • מתן שירותי ייעוץ ותמיכה טכנית למרצים וסטודנטים.
  • אחריות על קשרים מול ספקי המערכות לצורך יישום והפעלת המערכות, תמיכה, פיתוחים ותיקון תקלות.
  • מתן הדרכות אישיות וקבוצתיות לשימוש במערכות הספרייה ובמאגרי מידע לסטודנטים ומרצים.
  • פיתוח וייזום שת"פ עם אחראי/ות טכנולוגיות מידע במוסדות אקדמיים אחרים.
  • השתתפות במשימות שגרתיות ובפרויקטים שונים בספרייה.
  • מתן שירותי השאלה והשאלה בין-ספרייתית.

דרישות:

  • תואר אקדמי במידענות עם התמחות בטכנולוגיות מידע.
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא – יתרון משמעותי.
  • היכרות עם מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים ומערכות חיפוש פרימו ו-EDS – יתרון.
  • ניסיון באפיון צרכים ופיתוח פתרונות טכניים.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • נכונות לעבוד שעות נוספות, בערב או בימי שישי לפי הצורך.

להגשת מועמדות:

https://tinyurl.com/ym4zqm3h?latest

 

במסגרת התפקיד:

  • אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למשנה לנשיא לעניינים אקדמיים ובתיאום עם ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני
  • ניהול העוזר/ת האדמיניסטרטיבית להנהלה האקדמית
  • ניהול יומנים מורכבים
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים
  • הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים
    והפצה.
  • ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים למשנה לנשיא לעניינים אקדמיים

דרישות התפקיד:

  • יכולת ניהול יומנים מורכבים
  • יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות
  • בעל/ת יכולת ויוזמה
  • תואר ראשון חובה

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/2cf393tx

 

תיאור המשרה:

מתן שירות מקצועי, מקיף וראשוני לסטודנטים במהלך לימודיהם במכללה באמצעים שונים:

  • טיפול שוטף בבקשות הסטודנטים תוך שמירה על שביעות רצונם ועל סטנדרטים אקדמיים גבוהים.
  • ליווי והכוונה בכל הקשור לדרישות האקדמיות והשלמת התואר.
  • ניהול תקשורת בין הסטודנטים ליחידות השונות במכללה.
  • ניהול דיגיטלי של תיקי סטודנטים ומעקב אחר התקדמותם.
  • הובלת תהליכי ליווי אישי של סטודנטים.
  • עבודה מול ממשקים שונים במכללה ומחוצה לה.

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי.
  • ניסיון במתן שירות.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל"פ.
  • חשיבה מערכתית.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, שירותיות.

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/2akcym42

 

משרות פנויות - סגל אקדמי

Description:

The School of Data Science and AI at Afeka Tel Aviv Academic College of Engineering requires lecturers in these fields:

  1. Artificial Intelligence
  2. Data Science
  3. Information Systems

Responsibilities:

  1. Teaching:
    1. Develop and deliver courses in the field of Machine Learning, Deep Learning, Information Systems, Communication Networks.
    2. Support and guide students in seminars, final and research projects.
  2. Research:
    1. Manage research activities in relevant fields.
    2. Publish articles in leading scientific journals.
    3. Foster research collaborations with institutions in Israel and abroad.
  3. Management and organization:
    1. Contribute to the development of innovative and up-to-date curricula.
    2. Actively participate in the organizational activities of the school/unit, such as academic committees and more.
    3. Contribute to positioning the school as a leader in the field of AI.
  • Submit updated CVs including the relevant experience and list of publications.
  • The position is open to all academic levels (lecturer, senior lecturer, and professor).

Requirements:

  • The candidate must have a master's degree or doctorate in Engineering, Exact Science or a related field and have proven experience in research and teaching in the field.
  • The availability of positions and final acceptance are subject to Afeka's approval.
  • The academic rank will be commensurate with the candidate’s qualifications and achievements.
  • Employment terms and salaries will be according to academic salary scales for in Israel as determined by CHE regulations.

Send CV to Email: HRBOX@afeka.ac.il

Description:

The School of Software Engineering at Afeka Tel Aviv Academic College of Engineering requires lecturers in the field of Formal modeling and verification of software systems.

Responsibilities:

  1. Teaching:
    1. Develop and deliver courses in the field of Formal modeling and verification of software systems.
    2. Support and guide students in seminars, final and research projects.
  2. Research:
    1. Manage research activities in relevant fields.
    2. Publish articles in leading scientific journals.
    3. Foster research collaborations with institutions in Israel and abroad.
  3. Management and organization:
    1. Contribute to the development of innovative and up-to-date curricula.
    2. Actively participate in the organizational activities of the school/unit, such as academic committees and more.
    3. Contribute to positioning the school as a leader in the field of Formal modeling and verification of software systems.
  • Submit updated CVs including the relevant experience and list of publications.
  • The position is open to all academic levels (lecturer, senior lecturer, and professor).

Requirements:

  • The candidate must have a doctorate in Computer Science and has proven experience in research and teaching in the field.
  • Knowledge in the field of Formal modeling and verification of software systems; familiarity with Dafny and Alloy languages is an advantage.
  • The availability of positions and final acceptance are subject to Afeka's approval.
  • The academic rank will be commensurate with the candidate’s qualifications and achievements.
  • Employment terms and salaries will be according to academic salary scales for in Israel as determined by CHE regulations.

Send CV to Email: HRBOX@afeka.ac.il