כיצד לעשות הסברה אפקטיבית מהבית?

מכללת אפקה ו- Israel's Story, פלטפורמה מובילה בתחום ההסברה הבינלאומית, מזמינים אתכם לוובינר ממוקד:כלים להסברה יעילה ואפקטיבית של הסיפור הישראלי ומלחמת "חרבות ברזל", תוך דגש על מיקוד המסרים הנכונים.

איך לעשות הסברה אפקטיבית מהבית? 

למה חשוב לשים לב כשמשתפים.ות תוכן?

כשהרשת גועשת, במה להתמקד? 

ההרצאה תתקיים ביום רביעי, 1.11.23 בשעה 19:30 קישור לזום יישלח לנרשמים

להרשמה

על המרצים

שרי גולקו שמורק – "עשה ואל תעשה": כללי אצבע פשוטים הנוגעים להודעות ברשתות חברתיות

ראש מחלקת האסטרטגיה ב- Israel's Story.
בעלת עשור של ניסיון בתחום התקשורת, האסטרטגיה וניהול מותגים, פיתחה והובילה אסטרטגיות מיתוג ויחסי ציבור גלובליים.
בזכות שירותה הצבאי במערך קשרי החוץ של צה"ל, ניסיונה האקדמי וניסיונה המקצועי בתחומי התקשורת, יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי, תשתף עצות מעשיות הנוגעות להסברת המציאות בישראל לקהל הבינלאומי ומיקוד המסרים.

גיא פלביאן – סטוריטלינג נכון: ברשתות החברתיות ופנים אל פנים.

מנהל מחלקת תוכן  ב- Israel's Story .
מפקח על עבודתם של למעלה מ- 40 יוצרי תוכן. רעיונותיו מתורגמים לסרטונים המגיעים למאות אלפי צפיות.
בעל ניסיון רב שנים ביצירתה ועריכת פודקאסטים. מאמריו פורסמו בכלי תקשורת מקומיים ובינלאומיים.

אור בן אסולי – לפצח את האלגורתמים – מה הופך תוכן לויראלי?

ראש מחלקת סושיאל ב- Israel's Story.
עורך וידאו, צלם, מעצב גרפי ומומחה למדיה חברתית. לאחר סיום שירות צבאי ביחידת דובר צה"ל, עבד בניהול סושיאל ויצירת תוכן עבור לקוחות שונים, ב "כאן" תאגיד השידור הציבורי , Israeli Public Broadcasting Company

מנהל את ערוצי המדיה החברתית ב-
Israel's Story ויוצר תוכן.

ההרצאה תתקיים ביום רביעי, 1.11.23 בשעה 19:30 קישור לזום יישלח לנרשמים

להרשמה

?How to do effective information dissemination from home

How to explain the war effectively and what to focus on?

Afeka College and Israel's Story, the leading platform for information regarding the war in Israel, invite you to a focused webinar in which we'll teach you how to explain the war effectively and what to focus on.

About the lecturers:

Sari Gulko Shmurak - simple do's and don'ts regarding messages on social media

Sari is the head of the strategy department at Israel's Story. With a decade of experience in communication, strategy, and brand leadership, she has developed and implemented global branding and PR strategies. Following her military service in the IDF International Cooperation Special Operations Unit, her academic experience, and a career in communications, PR, and strategy advisory, she will share her 'do's and 'don'ts' when it comes to communicating about the situation in Israel to an international audience."

Guy Flavian - effective storytelling on social media and in person.

Guy is head of the scripted content department in Israel's Story. He oversees the work of more than 40 content creators and creates concepts for videos that reach hundreds of thousands of views. Over the years he has published articles in "Kan News" and "Times of Israel", produced and edited podcasts and operated broadcasts.

Orr Ben Asuli, head of social networks department at Israel's Story.
what do the algorithms like? What makes content viral?
Orr is a video editor, photographer, graphic designer and social media expert. After finishing a service at the IDF Spokesperson’s Unit, worked on social media and content creation for different clients and .at Kan, the Israeli Public Broadcasting Company
Manages the social media outlets for Israel’s Story as well and creates
content.

 

registration