הצהרת נגישות

הסדרי נגישות מכללת אפקה

מכללת אפקה עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מכללת אפקה מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.

הסדרי נגישות במתחם הקריה

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בכתובת בני אפרים 216 , תל אביב טלפון 03-7688600 (רב קווי)

  • קיימות 5 חניות נכים במגרש החניה
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו לרבות הספרייה  (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במשרדי קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים אחד לנשים ואחד לגברים בקומה 1
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

הסדרי נגישות במתחם הפיקוס

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בכתובת מבצע קדש 38 , תל אביב טלפון 03-7688600 (רב קווי)

  • קיימות 3 חניות נכים בחניון בניין המעבדות ( הכניסה מרחוב הרב מרק 18 תל אביב לבעלי תו נכה ובאישור ).
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במוקד ובמשרדי קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • הותקנה מערכת מסוג Right Hear ללקויי ראיה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה מינוס 1 ובקומה 2 בבניין המעבדות
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

שירות לקוחות נגיש

  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים
  • ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה .
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • ניתן לפנות לרכז הנגישות לפי הפרטים בהמשך ,לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • ניתן להשאיל מכשירי FM אישיים במוקד הקבלה בספריה לאנשים עם מוגבלות שמיעה.
  • ניתן להיעזר במכשיר טמ"ס בספריה לאנשים עם מוגבלות ראיה.
  • ניתן לפנות לדיקאנט לקבלת התאמות אישיות בהתאם לצורך.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

 

מנהל הסטודנטים

  • קבלת קהל: בימים א'-ה' בין השעות 08:00-13:00| 14:00-18:00
  • מענה טלפוני: בימים א'-ה' |בין השעות 14:00-16:00| טלפון: 03-7688607
  • WhatsApp: בימים א'-ה' |בין השעות 11:00-13:00| טלפון: 055-9597559
  • פניה באמצעות אפקה נט ע"י פתיחת פניה 24/7 ביממה.

דקאנט

  • שירות פרונטלי בדקאנט הסטודנטים - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09:30-13:00
  • הפניה היא באמצעות פתיחת פנייה באפקה-נט או בפגישה אישית בקבלת קהל בלבד!

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים., בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם  כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.

מכללת אפקה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך 0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז הנגישות הנ"ל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - מכללת אפקה מעמידה עבור הסטודנטים והקהל הרחב אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המכללה שפרטיו מופיעים מעלה ובהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות מכללת אפקה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות במכללה

 

פרסום הצהרת הנגישות 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 16/4/2023

 

תחנת רכבת

  • 7 דק'
  • 25 דק'
  • 7 דק'
  • 11 דק'

פארק הירקון

  • 6 דק'
  • 20 דק'
  • 6 דק'
  • 17 דק'

קניון אילון

  • 9 דק'
  • 29 דק'
  • 9 דק'
  • 16 דק'

חוף הים

  • 16 דק'
  • 16 דק'
  • 35 דק'
מתעניינים בלימודים?
מתעניינים בלימודים?

אני מאשר/ת ומסכים/ה לרישום פרטיי במאגרי המידע של אפקה, לרבות לצורך דיוור ישיר של כל דבר פרסומת ועדכונים באמצעי התקשורת השונים.

*שדה חובה

מתעניינים בלימודים?