פרויקט גמר

עבודת גמר

פרויקט הגמר של התכנית לתואר שני בהנדסה וניהול מערכות שירות מתמקד במחקר וביישום המתודולוגיות הנלמדות בתחומים מתקדמים כגון: הגדרת מדדי השירות ברשת קימעונאית גדולה; כיצד לרתום הטכנולוגיה של קופות אוטומטיות לשיפור חווית הלקוח; קביעת המינון הנכון של מעורבות לקוח במערכות ציבוריות; ניהול נכון של שירות הטלפוני של חברות גדולות; ניהול תורים תוך שמירה על חווית הלקוח; פיתוח מערכת לניהול ידע בתחום הבילינג.  הפרויקט שכולל ליווי מקצועי של מנחה בעל רקע וניסיון בתחום הנדסה וניהול מערכות שירות נמשך 300-400 שעות ומקנה לסטודנטים המשלימים את הפרויקט 6 נקודות זכות.