הנדסה וניהול במסלול מערכות שירות בשתי דקות

לפני כעשרים שנה החליטה י.ב.מ. החלטה אסטרטגית שהיא לא רק חברת חומרה אלא חברה המספקת שירותים, החלטה ששימרה את מעמדה הגלובלי עד היום. אם נביט אל חברת אפל, נראה כי מרכיב מרכזי בהכנסותיה הם השירותים אותם היא מוכרת, למשל מוסיקה. מכאן עולה כי כולנו עוסקים בשירות. השירות הוא הגורם המרכזי המבדיל בין הצלחה לכישלון בארגונים . ד"ר שי רוזנס, ראש החוג לתואר שני בהנדסה וניהול במסלול מערכות שירות מסביר על התחום החדשני.