חברת אסוס ורמת השרות

כיצד פועלת חברת אסוס בנושא השירות?

בכתבה שפורסמה בגלובס ב-1.6.15, מצוטט מנהל אסוס ישראל כי "הם מטפלים בנושא השירות בצורה אגרסיבית".
ככל הנראה, הירידה הדרמטית בנתח השוק של החברה מ19% ל 12%, שגורמיה הם כנראה שירות לקוי, הם שהובילו את החברה לקום ולעשות מעשה. מדובר שוב בארגון בינלאומי אשר חווה על בשרו את חשיבות השירות ללקוח. בעקבות הדברים האמורים, אסוס ישראל הוציאו מאות אלפי שקלים על שיפור השירות - הדבר כלל הגדלת צוות השירות, החלפת מוצרים עבור לקוחות, פתיחת קו טלפוני למשווקים והקמת מוקד שירות חדש. אך עדיין נשאלת השאלה - מדוע לא מגדירים מראש מדיניות נכונה של שירות אשר תמנע אובדן לקוחות והתדרדרות החברה בהמשך?
לכתבה המלאה בקרו בבלוג של ד"ר שי רוזנס >>

אסוס ישראל הוציאו מאות אלפי שקלים על שיפור השירות